پک میوه ترحیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ | ترحیم یاران بهترین برگزارکننده خدمات ترحیم یاران

پک میوه ترحیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

Card image cap

آیا در مورد پک میوه اطلاعی داارید؟ آیا می دانید پک میوه چیست؟ پک میوه به بسته بندی چند میوه گفته می شود که در مجالس مختلف بین میهمانان توزیع می شود. یکی از انواع پک میوه، پک میوه ترحیم است که تفاوت بسیاری با سایر پک های میوه داشته و ویژگی های خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب به بررسی تعریف پک میوه و پک میوه ترحیم پرداخته خواهد شد.

 

پک میوه چیست؟

امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد، کمبود وقت، کمبود امکانات و یا نبود تجربه کافی افراد بسیاری به خرید پک های آماده به جهت پذیرایی در مجالس و مهمانی های روی آورده اند. پک ها انواع مختلفی دارند که عبارت اند از پک صبحانه، پک عصرانه و پک میوه که هر یک از این پک ها ویژگی های خاص خود را داشته و در انواع مختلفی تولید می شوند. پک میوه به بسته بندی دستی چند میوه گفته می شود که در مجالس مختلف بین جمعیت پخش می شود. خرید میوه مرغوب و درجه یک، شستشو و بسته بندی آنها به عنوان پک میوه برای مجالس و مهمانی ها از سری اعمالیست که نیازمند صرف زمان و دقت کافی در بسته بندی است. از این رو می توان پک میوه ترحیم را حتی به صورت اینترنتی سفارش داد. پک های میوه برای انواع مختلف مهمانی ها و مجالس از قبیل مجالس عروسی و عقد، مجلس ترحیم، همایش ها و تور های مسافرتی قابل تهیه و سفارش است. بسته بندی و نوع میوه بسته بندی برای هر مجلس منحصر به فرد می باشد برای مثال پک میوه مجلس عروسی با پک میوه مجلس ترحیم متفاوت است. در ادامه به بررسی ویژگی های پک میوه مجلس ختم پرداخته خواهد شد.

 

بسته بندی انواع پک میوه ختم

 

پک میوه ترحیم چیست؟

برگزاری مجلس ترحیم از سری مجالسی است که نیازمند پذیرایی درخور و مناسب است. حال و هوای مجلس ترحیم و ختم فضایی غمبار داشته و باعث غفلت اطرافیان از نحوه برگزاری مجلس و پذیرایی از میهمانان می شود. از این رو پک میوه آماده مجلس ترحیم می تواند کارساز باشد و باعث کنترل مجلس از بابت پخش میوه شود. پک پذیرایی ختم از جمله پک های میوه است که در مراسم های ختم کمک شایانی به صاحب عزا می کند. زیرا فوت فرد اتفاقی پیش بینی نشده است و نمی توان آمادگی پذیرایی برای چنین مراسمی داشت.  

 

 بیشتر بخوانید: چگونه پک پذیرایی ختم تهیه کنیم؟

 

ویژگی های پک میوه ترحیم ایده آل

یک پک میوه خوب می بایستی دارای چندین ویژگی ایده آل باشد. پک میوه برای ختم می بایستی دارای حداقل 3 عدد میوه (که قالبا شامل سیب، موز و خیار) باشد. میوه ها باید از میان میوه های مرغوب و دستچین شده انتخاب شوند تا از له شدن میوه ها درون بسته بندی خودداری شود. انتخاب محتویات پک پذیرایی ختم بر عهده صاحب مجلس است چرا که پک میوه تنها میوه را در بر نمی گیرد. جایگذاری آبمیوه نیز می تواند جزیی از بسته بندی باشد. قرار دادن حلوا و خرما در گوشه ای از بسته بندی نیز باری از دوش اطرافیان کم می کند و همچنین سبب زیبایی و پربارتر شدن پک میوه می شود. قرار دادن چنگال، بسته نمک، دستمال کاغذی از سری محتویات ضروری نیست ولی سبب رضایت میهمانان و سهولت در صرف میوه می شود. استفاده از ظروف شفاف و مستطیلی شکل بجای ظروف دوار و یا مات توصیه می شود چرا که باعث جای گیری بهتر محتویات و دیده شدن آنها می شود.

 

پک میوه مراسم ترحیم

 

میوه های پک مجلس ترحیم چگونه باید باشد؟

پک میوه ترحیم می تواند محتویات مختلفی داشته باشد ولی مهمترین آنها میوه است. در پک میوه برای ترحیم معمولا از 3 یا بیشتر میوه استفاده می شود. میوه های موز و سیب از میوه های جدا نشدنی پک های میوه است چرا که در تمامی فصول سال قابل دسترس هستند. انتخاب و قرار دادن چند میوه فصلی برای مثال هلو، شلیل، گیلاس و ... می تواند جذابیت خاصی به پک میوه ببخشد. استفاده از میوه هایی با ماندگاری بالا مانند خیار و سیب می تواند گزینه مناسبی باشد اگر بسته بندی ها در چند روز آینده استفاده خواهند شد. میوه های فصلی و با ماندگاری کم را می توانید در بسته بندی های دیگر توزیع کنید. به هنگام آماده سازی پک میوه ترحیم نکات بهداشتی را رعایت کنید و از ورود حشرات و یا ذره های کثیف به درون پک میوه ترحیم جلوگیری کنید. چیدمان خلاقانه میوه ها نیز مهم است.

 

سفارش آنلاین پک پذیرایی ختم

 

انواع مختلف پک میوه مجلس ترحیم

پک میوه ترحیم انواع مختلفی دارند که هر شخص صاحب عزا می تواند نسبت به بودجه ی خود آن را انتخاب کند. پک های میوه مجلس ترحیم در بسته بندی های مختلفی قابل تهیه و سفارش است و حتی تعداد و انواع میوه های محتوی پک نیز قابل گزینش است. این موسسه چند پک میوه ترحیم به صورت پیش فرض را در اختیار مشتری قرار می دهد که شخص سفارش دهنده می تواند پس از بررسی هر یک از آن یکی از آنها را انتخاب کند.

 

پک میوه آماده مراسم ختم

 

مزایای استفاده از پک میوه ختم آماده

استفاده از پک میوه به خصوص پک میوه ختم سفارشی مزایای بسیاری را شامل حال برگزار کنندگان مجلس ترحیم می کند. استفاده از پک های میوه سبب تمرکز صاحبان مجلس بر روی مجلس و میهمانان می شود. علاوه بر آن توزیع پک های میوه از توزیع بشقاب و کارد و سپس جمع آوری آنها خودداری می کند و سبب ایجاد آرامش در مجلس ختم می شود و از رفت و آمد زیاد جلوگیری می کند. تهیه پک پذیرائی ترحیم سبب توزیع یکسان میوه برای همه می شود و از اسراف جلوگیری می کند. پک های میوه را می توان در جلوی درب ورودی و بر روی میز مناسب چید و با خروج تدریجی میهمانان پک های میوه های توزیع کرد. این امر از فراموش شدن برخی از میهمانان نیز جلوگیری می کند. استفاده از پک های میوه احترام به شخص متوفی بوده و باعث برگزاری شکوهمند مراسم ختم وی و خشنودی نزدیکان او می شود.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر