صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم | ترحیم یاران ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات ترحیم

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم

Card image cap

مراسم ترحیم نیز مانند مراسم عروسی و تولد و ...، نیاز به پذیرایی و تشریفات خاصی دارد که شما باید بهترین تشریفات و پذیرایی مراسم ترحیم را برای مراسم یادبود عزیزان خود آماده نمایید. برای اینکه بتوانید بهترین پذیرایی مراسم ترحیم را انجام دهید، باید از یک تیم تشریفاتی بسیار مجرب و خوب استفاده نمایید. پک پذیرایی ختم شامل مواردی مانند پک میوه ترحیم، سینی حلوا و خرما، چاپ بنر ترحیم، تاج گل ترحیم و ... می باشد.

 

پذیرایی مراسم ترحیم با پک پذیرایی ختم

از دست دادن عزیزان، یکی از بدترین فجایعی است که هر کسی می تواند این حادثه تلخ را تجربه کند. متاسفانه پس از این حادثه تلخ، افراد حال روحی مناسبی ندارند تا بتوانند برای تشریفات و پذیرایی مراسم ترحیم پک پذیرایی ختم آماده شوند. در این زمان دوستان و آشنایان و از همه مهمتر تیم های تشریفاتی که کارهای مراسم ترحیم از جمله پذیرایی مراسم ترحیم را انجام می دهند، بهترین و ساده ترین راه برای برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه تر برای مراسم ترحیم است. پذیرایی مراسم ترحیم، شامل پذیرایی در محل خاکسپاری، مسجد و منزل می باشد که دوستان و آشنایان فرد متوفی برای یادبود آن عزیز از دست رفته و همدردی با خانواده فرد فوت شده، دور هم جمع می شوند. پذیرایی برای مراسم ترحیم با حلوا، خرما، پک میوه ترحیم و یا پک پذیرایی مراسم ترحیم استفاده می شود.

 

پک میوه ترحیم

 

پک پذیرایی ختم 

تهیه پک پذیرایی ختم، یکی از جدیدترین و ساده ترین روش ها برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم است که شما می توانید با این پک، زحمت خود را خیلی کمتر کرده و از همه مهمتر، این پک ها دارای ظاهری بسیار جذاب و شکیل هستند که با آن قطعا مراسم شما به بهترین نحو اجرا می شود. در این پک ها که می تواند به سلیقه مشتری باشد، انواع خوراکی ها همچون میوه، آبمیوه، حلوا، خرما، دستمال و ... در این پک وجود دارد. این پک ها می توانند به صورت زیپ دار و یا ایستاده و با رنگ ها و طرح های مختلفی موجود می باشد که شما می توانید بهترین این پک ها را از ما بخواهید.

 

پک میوه ختم برای پذیرایی مراسم ترحیم

پک میوه ترحیم، راهی بسیار جذاب و ساده و همچنین بهداشتی برای بسته بندی میوه در مراسم ختم استفاده می شود. شما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که در مراسم ترحیم بیشتر افراد شرکت کننده در این مراسم، معمولا چیزی نمی خورند و شما با این روش می توانید به مهمانان خود احترام بگذارید تا آنها این پک را با خود بهمراه ببرند و از همه مهمتر فاتحه ای نثار روح تازه از دست رفته نمایند. پک پذیرائی ترحیم، دارای قیمتی بسیار مناسب نیز هستند و بسیار بصرفه و اقتصادی هستند.

 

تهیه پک میوه ختم

 

تاج گل ترحیم برای مراسم ختم

شما باید بدانید که علاوه بر سفارش مواد پذیرایی برای مراسم ختم، تاج گل مراسم ختم نیز یکی از مواردی است که در زمره کارهای تشریفات ختم قرار می گیرد و حتما باید برای شادی روح متوفی آن را سفارش داد. تاج گل در انواع طرح ها و اندازه ها وجود دارد که شما می توانید با میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین نوع تاج گل را سفارش دهید. شما می توانید انتخاب و سفارش تاج گل مراسم ختم را به گروه ما بسپارید تا شکیل ترین و بهترین تاج گل را برای مراسم شما آماده نماییم.

 

سینی حلوا آماده برای ختم

در گذشته و در مراسم های سنتی ختم، خانم های اقوام فرد متوفی دور هم جمع می شدند و حلوا می پختند. اما اینکارها الان مرسوم نیست و کم کم سینی های آماده جایگزین سینی های قدیمی حلوا در مراسم های ختم شده اند. البته باید بدانید که سینی های حلوایی که خانم ها در مراسم آماده می کنند، هر اندازه نیز که سلیقه به خرج بدهند، بازهم اینکار بهداشتی نیست و شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که به دلیل فضای باز مسجد یا محل خاکسپاری، ممکن است گرد و غبار یا میکروب بر روی حلوا جمع شود و از این نظر خوشایند نیست. اما سینی های حلوا که به صورت آماده هستند، آنقدر جذاب و دیدنی هستند که شما دوست دارید تا ساعت ها به این اشکال و تزیینات نگاه کنید. این سینی ها در انواع طرح ها، طعم ها و اندازه ها تهیه می شوند و ما به شما کمک می کنیم تا بهترین سینی حلوا را در مراسم ختم داشته باشید و مراسمی عالی و آبرومندانه داشته باشید.

 

سفارش پک پذیرائی ترحیم

 

سینی خرما برای مراسم ختم

چیدن سینی خرمای ختم با آنکه کاری سخت نیست، اما نیاز به سلیقه و وقت کافی دارد که شما می توانید به جای سختی دادن به خود و صرفه هزینه های زیاد، از سینی های آماده خرما برای مراسم ختم استفاده کنید. این سینی ها که به بهترین نحو و جذاب ترین حالت ممکن تزیین شده اند، دارای طراحی خاصی هستند. در خرما نیز می توان انواع مغزیجات را با توجه به سلیقه مشتری قرار داد تا مراسم هرچه بهتر برگزار شود. شما می توانید این سینی ها را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از ما بخواهید. همچنین شما می توانید حلوا و یا خرما را در پک پذیرایی ختم بگذارید. 

 

بیشتر بخوانید: نکات اساسی در انتخاب تاج گل برای ترحیم
 

نکاتی در رابطه با پذیرایی مراسم ترحیم

برای پذیرایی در مراسم ترحیم، می توانید از پرسنل کارکشته و زبده ای استفاده کنید تا همه چیز منظم و خیلی شکیل تر برگزار شود. در این حالت بدون اینکه کسی خسته شود و به زحمت بیافتد، شما می توانید بهترین مراسم ختم را داشته باشید.
در پک های ختم، می توانید با توجه به بودجه ای که برای این مسئله در نظر گرفته اید، بهترین مواد را قرار دهید.
می توانید در کنار ظرف خرما و حلوا، برای تزیین میز ختم، از شیرینی نیز در کنار آن ها استفاده کنید تا میز شما شکیل تر باشد.
حتما پک میوه ترحیم، پک پذیرایی ختم، سینی حلوا و خرما و ... را بیشتر از تعداد مهمانان خود سفارش دهید زیرا تعداد مهمانان در مراسم ختم ثابت نیستند و شما باید این مسئله را در نظر بگیرید.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر