نکات اساسی در انتخاب تاج گل برای ترحیم | سفارش تاج گل ترحیم

نکات اساسی در انتخاب تاج گل برای ترحیم

Card image cap

تاج گل مراسم ترحیم یکی از آن چیزهایی است که خیلی مهم است و به نوعی مهمترین چیزی است که در مراسم به چشم می آید. برای اینکه شما بتوانید بهترین تاج گل ترحیم را سفارش داده و انتخاب کنید، باید نکات خیلی زیادی را رعایت کنید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین سفارش تاج گل را داشته باشید.

 

انتخاب تاج گل ترحیم

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب تاج گل مراسم ترحیم باید در نظر داشت، رابطه شخص با فرد متوفی است که می تواند نوع تاج گل ختم را برای شما انتخاب نماید. در واقع نوع تاج گل با توجه به دوری یا نزدیکی شخص متوفی، بسیار متفاوت است. مثلا برای اقوام خیلی نزدیک، باید تاج گل هایی خیلی بزرگتر و تشریفاتی تر را سفارش داد و همین تاج گل برای اقوام دورتر می تواند ساده تر و کوچکتر باشد. همچنین اگر فرد فوت شده از دوستان یا همکاران دورتر است، خرید یک سبد گل می تواند کفایت کند.

 

انتخاب تاج گل ترحیم

 

انتخاب رنگ گل تاج گل مراسم ترحیم

رنگ گل هایی که در تاج گل ترحیم استفاده می شوند، خیلی اهمیت دارند زیرا هر رنگی، معنی خاصی دارد. بنابراین شما باید با توجه به معنی هر رنگ، گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگام سفارش تاج گل حتما اگر گل خاصی مد نظرتان است را اطلاع دهید. ولی بهتر است که قبل از انتخاب گل های تاج گل از معنی گل ها در تاج گل مطلع شوید.  

- گل سفید به معنی احترام و صلح است و به معنی پاکی، معصومیت و فروتنی است.
- گل آبی به معنای آرامش و آسایش است.
- گل قرمز البته برای مراسم ختم بهتر است استفاده نشود زیرا بعضی از ادیان مثلا بودایی ها از این رنگ در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده نمی کنند.
- گل های زرد نیز شادی آور و نشاط آور هستند.

متن روی تاج گل برای مراسم ترحیم

نوشته ای که بر روی تاج گل نوشته می شود نیز بسیار اهمیت دارد و شما نباید فقط ظاهر تاج گل را در نظر بگیرید. متن را باید خیلی ساده انتخاب کنید که این متن در عین سادگی می تواند بیان کننده احساس شما باشد. مثلا متن هایی همانند برای تقدیم عرض تسلیت یا ما را در غم خود شریک بدانید، بهترین انتخاب ها برای تاج گل مراسم ترحیم هستند. البته اگر خواستید می توانید متن های طولانی تر را نیز انتخاب کنید.

 

متن تاج گل ترحیم

 

اندازه تاج گل مراسم ترحیم 

اندازه تاج گل برای مراسم ترحیم نیز از آن دست چیزهایی است که باید به آن دقت کنید. اندازه تاج گل را می توانید با توجه به جایی که قرار است تاج گل در آنجا قرار گیرد، می توانید انتخاب کنید. مثلا اگر تاج گل ختم قرار است جلوی درب ورودی یا یک خانه خیلی بزرگ قرار داده شود، طبیعتا اندازه تاج گل را نیز باید بزرگتر در نظر بگیرید. همچنین اگر قرار است تا تاج گل در خانه ای کوچک قرار داده شود، بهتر است از تاج گل های کوچکتر استفاده کنید.

قیمت تاج گل برای مراسم ترحیم

امروزه به دلیل افزایش قیمت گل اغلب افراد به دنبال تاج گل ارزان هستند. اما قطعا قیمت تاج گل مراسم ترحیم، می تواند مهمترین نقش را در انتخاب آن داشته باشد. شما باید بهترین تاج گل را که با بودجه شما همخوانی دارد، انتخاب کنید. البته باید دقت کنید که ارزش این کار برای بازماندگان مهم است و اینکه شما چه میزان هزینه می کنید، خیلی اهمیتی ندارد. 

 

گل های مناسب برای تاج گل مراسم های ترحیم

گل های بسیاری برای تاج گل مراسم های ترحیم وجود دارند که با توجه به سبک نوع تاج گل، می توانید بهترین گل را انتخاب کنید. گل هایی همچون رز سفید، گلایول و آنتریوم، بهترین انتخاب ها برای سبک تاج گل های کلاسیک هستند. همچنین گل های گلایول، آنتریوم، گل داوودی و میخک، بهترین انتخاب ها برای تاج گل های درباری هستند. البته شما می توانید از گل های دیگری نیز در تاج گل ترحیم استفاده کنید و اینکار هیچ گونه محدودیتی ندارد.

 

تاج گل مناسب برای مراسم ترحیم

 

انتخاب پایه تاج گل برای مراسم ترحیم

برای انتخاب تاج گل ترحیم، باید به پایه آن نیز دقت کنید. در مجموع برای تاج گل های ترحیم، از دو پایه چوبی یا فلزی استفاده می شود که شاید خیلی پایه توی چشم نباشد، اما زمانی که تعداد گل ها کمتر است و یا شما برای تاج گل نیاز به گل آرایی خاصی دارید، باید بهترین پایه را برای تاج گل را انتخاب کنید. معمولا در این هنگام، پایه های چوبی بهترین انتخاب برای شما می باشند.

دین و مذهب شخص متوفی را در انتخاب و سفارش تاج گل مراسم های ترحیم حتما در نظر بگیرید. شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که دین و مذهب شخص متوفی در انتخاب تاج گل برای مراسم ترحیم بسیار اهمیت دارد.

برای افراد مسیحی و کاتولیگ ها، رنگ خاصی و یا چیدمان گل خاصی برای تاج گل مراسم ترحیم وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ و چیدمانی برای انتخاب تاج گل استفاده نمایید.
ارتودکس ها به گل های سفید برای مراسم ترحیم خیلی بیشتر راغب هستند.
در دین یهودی، در مراسم ترحیم از تاج گل استفاده نمی شود، اما در عوض تاج گل برای خانواده و بازماندگان متوفی ارسال می شود. برای افراد با دین یهودی نیز هر رنگ گل و هر چیدمانی قابل قبول است.
بودایی ها نیز از هر رنگ گل با هر چیدمانی برای مراسم ترحیم استفاده می کنند.
هندوها بجای تاج گل، بیشتر از سبد گل برای مراسم ترحیم استفاده می کنند.
مسلمانان معمولا از گل هایی سفید با روبان های مشکی در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده می کنند.

 

تاج گل ارزان

 

ماندگاری گل های تاج گل مراسم ترحیم

ماندگاری و تازگی گل هایی که در تاج گل ترحیم استفاده می شوند، خیلی اهمیت دارد. زیرا در بیشتر مراسم های ترحیم، تاج گل در فضای باز گذاشته می شود و قطعا نور آفتاب و بسیاری از عوامل محیطی می توانند بر ماندگاری گل ها تاثیر زیادی بگذارند. شما باید از گل هایی که ماندگاری بیشتری دارند برای این منظور استفاده کنید.

 

گل فروشی برای تاج گل ترحیم

 

از گل فروشی مجرب برای انتخاب تاج گل ترحیم استفاده کنید

حتما سعی کنید از گل فروشی های شناخته شده برای سفارش تاج گل ترحیم استفاده کنید. زیرا نحوه تزیین و گل آرایی تاج گل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل حتما به گل فروشی هایی مراجعه کنید که قبلا نمونه کارهای آن را دیده اید و می دانید که تاج گل شما زیبا و شکیل خواهد شد. می توانید پک پذیرایی ترحیم را در سایت ترحیم یاران تهیه کنید.

 

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر
meysam ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۲:۲۴
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
user
user_name
ترحیم یاران ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۳:۲۶:۱۶
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz